Peer Assessment
Abschlussbedingungen
Peer Assessment
- Start a new forum entry by clicking on 'Neues Thema hinzufügen'.
- Attach your recorded picture description as an audio file
(You have to download it first from this page: Describing and interpreting a picture) - Listen to two recordings of your classmates and comment on them
using my feedback scale & categories.
(Hint: You can copy & paste the example below and edit it in your entry.)
Example:
- intonation (+)
(add some specific comment here) - individual sounds (0)
(add some specific comment here) - range of vocabulary (-)
(add some specific comment here)
My feedback scale:
(--) -> needs strong improvement
(-) -> substandard
(0) -> average
(+) -> well done
(++) -> very good
My feedback categories:
- intonation (Def.: Zusammenwirken von Akzentuierung, Tonhöhenverlauf und Sprechpausen in der gesprochenen Sprache. Die Intonation eines Satzes ist wichtig für sein Verständnis: So kann man aus dem Aussagesatz „Hans kommt“ durch Frageintonation den Fragesatz „Hans kommt?“ machen. Falsche Intonation erzeugt Verwirrung!
- individual sounds (z. B. Wie ist dein "th"?)
- range of vocabulary (Wie reichhaltig ist dein verwendeter Wortschatz?)
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